KROK PIERWSZY
Wybierz sprzęt który chcesz zakupić
Dodaj do koszyka wszystkie produkty które Cię interesują i przejdź do etapu realizacji zakupu
KROK DRUGI
Wybierz metodę płatności
Wybierz metodę eRaty 0% podczas realizacji zakupu aby przejść do formularza kredytowego
KROK TRZECI
WYBIERZ ILOŚĆ RAT
Wybierz ilość oraz wielkość rat na które chcesz rozłożyć swoje zakupy
KROK CZWARTY
Wypełnij formularz kredytowy
Po wypełnieniu formularza według instrukcji na stronie, oczekuj akceptacji kredytu. Gdy Twój wniosek zostanie zaakceptowany, otrzymasz potwierdzenie mailem
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Osoba fizyczna ubiegająca się o kredyt musi spełniać łącznie poniższe warunki: być obywatelem RP, legitymować się ważnym dowodem osobistym oraz posiadać stałe lub czasowe zameldowanie na terenie Polski, mieć pełną zdolność do czynności prawnych, mieć ukończone 18 lat, wykazywać się regularnymi dochodami ze źródeł akceptowanych przez bank, posiadać numer telefonu (komórkowego lub stacjonarnego), który może być wykorzystywany przez bank do kontaktu. Niezbędnym warunkiem otrzymania kredytu jest również pozytywna ocena zdolności kredytowej klienta, dokonywana zgodnie z zasadami oceny ryzyka kredytowego stosowanymi przez bank.
Bank akceptuje poniższe źródła dochodów: umowa o pracę, działalność gospodarcza, działalność rolnicza, emerytura/zasiłek przedemerytalny, renta, kontrakt wojskowy, kontrakt menedżerski, pełnienie funkcji prezesa/członka zarządu, pełnienie funkcji radnego/posła, renta rodzinna (z wyłączeniem renty rodzinnej na okres nauki).
Minimalna kwota kredytu to 1100 zł. Maksymalna kwota kredytu zależy od metody i wyniku oceny zdolności kredytowej klienta. Jeśli kredyt jest udzielany w procesie na oświadczenie o dochodach, maksymalna kwota kredytu wynosi 5000 zł
Tak, jeśli pozwala na to zdolność kredytowa klienta.
Do otrzymania kredytu na uproszczonych zasadach oceny zdolności kredytowej, tj. na oświadczenie, wymagany jest jedynie ważny dowód osobisty. Ponadto, przed przystąpieniem do składania wniosku o kredyt należy przygotować numer rachunku bankowego, z którego będzie wykonywany przelew weryfikacyjny 1 PLN oraz aktualne dane o dochodach i zatrudnieniu (w tym NIP pracodawcy).
Decyzja kredytowa zapada zwykle w czasie do 15 minut. Czas weryfikacji wniosku o kredyt zależy m. in. od dostępności Biura Informacji Kredytowej oraz konieczności dodatkowego sprawdzenia przez Bank danych z wniosku, dlatego w indywidualnych przypadkach (szczególnie w godzinach nocnych oraz w dni wolne od pracy) czas oczekiwania na decyzję może ulec wydłużeniu.
Etapy wnioskowania o kredyt ratalny obejmują:
- Kwota raty: Wybór produktu kredytowego i liczby rat.
- Dane osobowe: Podanie danych osobowych.
- Adres i ROR: Podanie danych adresowych i kontaktowych.
- Dochód i zobowiązania: Podanie szczegółów dotyczących źródła dochodu i zobowiązań.
- Oświadczenia: Wyrażenie zgód.
- Zatwierdzenie oferty: Akceptacja oferty banku.
- Prezentacja umowy: Zapoznanie się z dokumentami i akceptacja umowy.
- Przelew 1 PLN: Wykonanie przelewu weryfikacyjnego.
- Uruchomienie: Uruchomienie kredytu po pozytywnej weryfikacji.
Jeśli omyłkowo zamkniesz stronę www z wnioskiem lub z innych względów przerwiesz spisywanie wniosku - powrót do wniosku umożliwi Ci link powrotny wysłany na Twój adres e-mail. Kod dostępu otrzymasz za pośrednictwem wiadomości SMS, wysłanej na numer telefonu komórkowego zadeklarowany we wniosku o kredyt. Powyższe rozwiązanie nie jest dostępne, gdy wniosek został omyłkowo zamknięty na początkowym etapie, np. przed wprowadzeniem danych teleadresowych. W takiej sytuacji wniosek należy sporządzić od nowa.
Standardowo środki trafiają do sprzedawcy nie później niż następnego dnia roboczego po potwierdzeniu zawarcia umowy i uruchomieniu kredytu. Bank przekazuje klientowi w wiadomości wysłanej e-mail'em informację o zawarciu umowy o kredyt oraz plik PDF z umową zabezpieczoną przed dostępem osób nieuprawnionych. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących wysyłki towaru, zalecany jest bezpośredni kontakt ze sprzedawcą, który odpowiada za realizację umowy sprzedaży towaru.
Bank ma prawo odmówić udzielenia kredytu bez podania przyczyny, z wyjątkiem odmowy udzielenia kredytu spowodowanej negatywną weryfikacją klienta w bazach. Jeśli będzie taka możliwość, powód decyzji negatywnej zostanie zaprezentowany na stronie wniosku online, w komunikacie z decyzją kredytową.
Przelew 1 PLN wymagany jest do potwierdzenia przez bank tożsamości osoby wnioskującej o kredyt. Możesz go zrealizować na dwa sposoby:
- Skorzystać z usługi szybkiego przelewu międzybankowego (Pay-By-Link).
- Samodzielnie wykonać przelew (ELIXIR), wpisując dane podane przez bank.
Przed wykonaniem przelewu należy upewnić się, czy dane osobowe oraz adresowe w Twoim banku są aktualne i zgodne z tymi, które zostały podane we wniosku o kredyt.
Przelew może zostać zrealizowany:
- z indywidualnego rachunku bankowego klienta, który wnioskuje o kredyt,
- z rachunku bankowego, którego klient jest współwłaścicielem (przy czym dane przelewu muszą wskazywać klienta jako posiadacza rachunku - nadawcę, który złożył dyspozycję przelewu).
Musi to być rachunek bankowy zadeklarowany na etapie wnioskowania o kredyt.
Przelewy 1 PLN są zwracane w cyklach tygodniowych.
Może to być spowodowane negatywną weryfikacją danych przelewu. Tożsamość klienta może zostać poprawnie zweryfikowana tylko gdy:
- Przelew zostanie zrealizowany z zadeklarowanego we wniosku rachunku bankowego.
- Dane osobowe oraz adresowe w banku klienta są zgodne z danymi we wniosku.
- Tytuł przelewu jest dokładnie taki, jak podany przez bank.